mehrmandegar mehrmandegar .

mehrmandegar

بانك‌ها به تكليف قانوني خود عمل نكردند

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: بر اساس بند و تبصره ۷قانون بودجه امسال، كليه بانك‌هاي دولتي بايد خدمات بانكداري الكترونيك خود را به پنجره ملي خدمات دولت هوشمند متصل كنند كه متاسفانه تاكنون غير از بانك مركزي هيچ كدام از بانك‌ها به تكليف قانوني خود عمل نكرده‌اند.

به گزارش ايسنا، عيسي زارع‌پور - وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات - با انتشار پستي در كانال خود در يكي از پيام‌رسان‌هاي بومي نوشت: بانك مركزي چند وقتي است به پنجره ملي خدمات دولت هوشمند متصل شده است و خدماتي تجميعي و فرابانكي را به عموم مردم از اين طريق ارائه مي‌كند.

وي افزود: اين خدمات مجموعه‌اي از استعلام‌هاست كه شامل استعلام و نمايش حساب‌هاي يك شخص در بانك‌هاي كشور، استعلام و نمايش چك‌هاي برگشتي كه رفع سوءاثر نشده است، استعلام و نمايش حساب‌هايي كه بابت چك برگشتي مسدود شده باشد و همچنين استعلام و نمايش تسهيلاتي كه هر فرد از شبكه بانكي دريافت كرده است.

مقالات بيشتر:دفتر عقد شيك

وزير ارتباطات تاكيد كرد: بر اساس بند و تبصره هفت قانون بودجه امسال، كليه بانك‌هاي دولتي نيز بايد خدمات بانكداري الكترونيك خود را به پنجره ملي خدمات دولت هوشمند متصل كنند كه متاسفانه تاكنون هيچ كدام از اين بانك‌ها به تكليف قانوني خود عمل نكرده‌اند.

وي اعلام كرد: اميدوارم در اسرع وقت مديران عامل بانك‌هاي مشمول زمينه اجراي اين تكليف قانوني را فراهم آورند تا خدمات آن‌ها نيز در كنار ساير خدمات دولتي از طريق پنجره ملي خدمات دولت هوشمند براي عموم مردم فراهم شود.

مقالات ديگر:برگزاري مراسم ختم در ايام كرونا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۸:۵۶ توسط:mehrmandegar موضوع: نظرات (0)

مرگ چند زنداني در درگيري زندان لاكان رشت

دادستان مركز گيلان با اشاره به درگيري در يكي از بندهاي زندان لاكان رشت گفت: به دليل ممانعت از خدمات رساني به مجروحان توسط زندانيان، برخي از مجروحان فوت كرده اند.

خبرگزاري مهر: دادستان مركز گيلان با اشاره به درگيري در يكي از بندهاي زندان لاكان رشت گفت: به دليل ممانعت از خدمات رساني به مجروحان توسط زندانيان، برخي از مجروحان فوت كرده اند.

مقالات بيشتر:سالن عقد شيك

به نقل از روابط عمومي دادگستري گيلان، سيد مهدي فلاح ميري با اشاره به اينكه تعدادي از زندانيان بند ۸ زندان لاكان رشت كه محكوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصي با هم درگير شدند، ادامه داد: با بالا گرفتن درگيري اين افراد، منازعه و دعوا به راهروي زندان كشيده شد و با پيوستن تعداد ديگري از زندانيان، فضاي اين بخش از زندان رشت متشنج شد.

‌وي با بيان اينكه در اين ناآرامي، تعدادي از زندانيان تأسيسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخريب كردند، اظهار داشت: در پي اين واقعه پليس در محل حاضر شد و براي آرام و پراكنده كردن زندانيان از گاز اشك آور استفاده كرد.

دادستان مركز گيلان اضافه كرد: متأسفانه با توجه به قطعي برق به جهت تخريب تأسيسات توسط آشوب گران و ممانعت از خدمات رساني به مجروحان توسط زندانيان، برخي از مجروحان فوت نموده و مابقي جهت مداوا به بيمارستان منتقل شدند.

وي در پايان افزود: در حال حاضر با تلاش مأمورين و مسئولين زندان وضعيت زندان عادي شده و فعاليت‌هاي روزمره زندانيان ادامه دارد.

مقالات ديگر:شيشه بري يوسف آباد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۴:۲۵ توسط:mehrmandegar موضوع: نظرات (0)

شهيد عبدالهي جانش را تقديم امنيت كردستان كرد

استاندار كردستان گفت: شهادت اوج عزت و سعادت است و شهيد عبداللهي با افتخار جانش را براي مقابله با آشوبگران و سرسپردگان دشمنان كينه‌توز مردم كردستان تقديم كرد.

شهيد عبدالهي جانش را تقديم امنيت كردستان كرد

به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، اسماعيل زارعي‌كوشا استاندار كردستان در مراسم تشييع شهيد سرهنگ دوم داود عبداللهي فرمانده يگان امداد نيروي انتظامي شهرستان مريوان اظهار كرد: آرزوي همه رزمندگان و خدمتگزاران راه حق و حقيقت شهادت است.

وي با بيان اينكه شهادت شهيد عبداللهي را بايد تبريك گفت، چراكه مسير شهادت، سربلندي و افتخار است، افزود: شهادت اوج عزت و سعادت است.

مقالات بيشتر:دفتر عقد شيك

استاندار كردستان عنوان كرد: اين شهيد والامقام، يك ماه از خدمتش را شبانه روزي به زائران اربعين حسيني در مرز باشماق مريوان اختصاص داد و در ادامه براي حفظ امنيت مردم و مقابله با آشوب و آشوبگران جان خود را فدا كرد.

وي افزود: شهيد عبداللهي با افتخار جانش را براي مقابله با آشوبگران و سرسپردگان دشمنان كينه‌توز مردم كردستان تقديم كرد.

زارعي‌كوشا خاطرنشان كرد: در وقايع اخير افرادي از روي ناآگاهي، فريب فريبكاري و توطئه دشمن و رسانه‌هاي معاند خوردند.

وي افزود: اين شهيد والامقام سرباز نظام و ميهن اسلامي و اهل لرستان بود كه خالصانه به مردم كردستان و مريوان خدمت كرد و امروز با حضور پرشور مردم سنندج تشييع شد.

گفتني است؛ شهيد سرهنگ دوم داود عبداللهي فرمانده يگان امداد نيروي انتظامي شهرستان مريوان شنبه شب توسط اغتشاشگران مجروح شد و به دليل شدت جراحات وارده عصر روز گذشته به درجه رفيع شهادت نائل شد.

شهيد عبداللهي متاهل، داراي دو فرزند پسر ۱۱ ساله و دختر ۱۹ ساله و اهل لرستان بود، پيكر اين شهيد بعد از تشييع در سنندج، به زادگاهش لرستان منتقل شد.

مقالات ديگر:آموزشگاه موسيقي مهرآئين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۴:۱۴ توسط:mehrmandegar موضوع: نظرات (0)

نبايد بگذاريم قابليت استفاده از آموزش مجازي از بين برود

رئيس دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي گفت: هزينه‌هاي هنگفتي براي ارائه آموزش مجازي ايجاد شده كه نبايد بگذاريم قابليت استفاده از آموزش مجازي از بين برود.‌

دكتر حسن كريمي مزرعه شاهي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: سال تحصيلي جديد، با توجه به سپري كردن دو سال كرونايي و آموزش مجازي، سال دشواري خواهد بود. البته ما از ارديبهشت امسال آموزش را به صورت آموزش حضوري ارائه داديم و با توجه به تاكيدات وزير علوم، در سال تحصيلي جديد نيز آموزش به صورت حضوري خواهد بود.

مقالات بيشتر:محضر ازدواج جنوب تهران

ه آموزش تركيبي، ادامه داد: در دانشگاه‌هاي تراز اول، زيرساخت‌هاي بسيار خوبي براي آموزش مجازي ايجاد شده و با هزينه‌هاي هنگفت قابليت ارائه آموزش مجازي ايجاد شده كه نبايد بگذاريم اين قابليت از بين برود. بنابراين از آموزش مجازي در كلاس‌هاي حل تمرين، كلاس‌هاي كمكي و در شرايط خاص مانند آلودگي هوا استفاده خواهيم كرد. زيرا معتقديم آرام آرام بايد اين فرهنگ را ايجاد كرد كه با توجه به شلوغي‌هاي شهر تهران و ترافيك‌، بيشترين بهره‌برداري و استفاده از آموزش مجازي شود. به عنوان مثال، تجربه نشان داد كه كيفيت جلسات دفاعيه به صورت مجازي، كمتر از حضوري نيست.

رئيس دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي تاكيد كرد: آموزش در كلاس‌هاي عملي و كلاس‌هاي مهم قطعا به صورت حضوري است تا كيفيت اين كلاس‌ها افت نكند.

وي با اشاره به وضعيت خوابگاه‌هاي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي، خاطرنشان كرد: وضعيت خوابگاه‌هاي ما بد نيست. با بازگشت دانشجويان به آموزش حضوري دانشگاه ناگزير شديم خوابگاه‌ اجاره كنيم. براي سال تحصيلي جديد نيز خوابگاه‌هايي را اجاره كرده‌ايم و ظرفيت پذيرش دانشجو تقريبا به پيش از شيوع كرونا بازگشته است. ولي مسائل مالي خوابگاه‌ها بسيار اذيت كننده است. در ارديبهشت امسال، بسياري از خوابگاه‌ها تغيير كاربري داده بودند و يا تعطيل شده بودند كه كم كم به حالت عادي بازمي‌گردند. البته ما امسال با يك خَيِّر خوابگاه‌ ساز توافق كرده‌ايم، زمين در اختيارشان گذاشته‌ايم و ساخت و ساز خوابگاه‌ دخترانه دانشگاه را با ظرفيت ۱۷۲ نفر آغاز كرده‌ايم كه قرار است تا پايان شهريور سال آتي افتتاح شود.

مقالات ديگر:وكيل شهرك غرب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۹:۴۲ توسط:mehrmandegar موضوع: نظرات (0)