mehrmandegar mehrmandegar .

mehrmandegar

افزايش ۵۷درصدي حقوق بازنشستگان حداقلي‌بگير تأمين اجتماعي در سال ۱۴۰۱

رئيس كانون عالي بازنشستگان تأمين اجتماعي از افزايش ۵۷درصدي حقوق بازنشستگان سازمان تأمين اجتماعي در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش سراج24؛ علي اصغر بيات رئيس كانون عالي بازنشستگان تأمين اجتماعي در ارتباط با ميزان افزايش حقوق بازنشستگان و مستمري‌بگيران تأمين اجتماعي، اظهار كرد: در اين زمينه جلسات متعددي برگزار شد و نهايتاً با افزايش حقوق بازنشستگان در سال 1401 موافقت شد.

مقالات بيشتر:دفتر عقد صالح آباد

وي افزود: بر اين اساس علاوه بر افزايش 57.4 درصد حداقل‌بگيران، ساير سطوح 38 درصد به‌علاوه 515 هزار تومان به حقوق بازنشستگان اضافه خواهد شد و ان‌شاءالله از ارديبهشت‌ماه اين افزايش اعمال خواهد شد.

بيات گفت: همچنين مابه‌التفاوت افزايش حقوق فروردين ماه با ارديبهشت پرداخت خواهد شد.

مقالات ديگر:دفتر وكالت غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۰:۴۹ توسط:mehrmandegar موضوع: نظرات (0)

ازدواج رمانتيك، ازدواج خوبي خواهد بود؟

55 آنلاين:برخي جوانان فكر ميكنند كه با ازدواج رمانتيك خوشبخت مي شوند و همه موانع را كنار مي زنند، اما اين طرز فكر اشتباه آينده زندگي مشترك شما را به خطر خواهد انداخت.

آيا ازدواج حتما بايد رمانتيك باشد؟

بسياري از جوانان تصور مي كنند كه تنها عشق و دوست داشتن براي ازدواج كافيست و اگر در زندگي مشترك عاشق باشند، مي توانند از پس هر موانعي برآيند. به نظر شما اين باور كه ازدواج رمانتيك، ازدواج خوبي خواهد بود، درست است؟

يكي از باور‌هاي غلطي كه مي‌تواند سبب تخريب رابطه شود، اين است كه بسياري از زن و مردان جوان فكر مي كنند، عشق بي انتهاست و تنها لازمه ازدواج خوب است و هيچ وقت و هرگز از يكديگر زده نمي‌شوند و با عشق رمانتيك مي‌توانند هر مانعي مانند تفاوت اقتصادي، تفاوت فرهنگي، موقعيت‌هاي اجتماعي و... را رد كنند.

مقالات بيشتر:دفتر ازدواج تهران

اين افراد كه برايشان هيچ روزي بهتر و عاشقانه‌تر از روز آشنايي نيست، بعد از مدتي عشق رمانتيك شان از بين مي‌رود و شور و اشتياق لذت بخش اوليه كم و محو مي‌شود و آنها كه تصور مي كردند، چون عاشق هم هستند با همه مشكلات و ناكامي‌ها كنار مي‌آيند و اصلا ديگر مشكلي به وجود نمي‌آيد، با واقعيت زندگي و مشكلاتش روبرو مي شوند و ازدواج رمانتيك و عاشقانه آنها بعد از مدتي به يك جدايي نه چندان رومانتيك ختم مي شود.

اين زوجين، زماني كه احساسات عاشقانه شان تبديل به روال عادي زندگي مي‌شود، احساس فريب خوردگي، نااميدي و افسردگي مي‌ كنند و فكر مي كنند ديگر نبايد به زندگي خود ادامه داده و بايد جدا شوند و طلاق و جدايي را سرنوشت خود مي‌دانند.

آيا عشق براي ازدواج همه چيز و كافيست؟

داستان ها و فيلم هاي زيادي وجود دارد كه عشق آتشين را به تصوير مي كشد و هر روز در فضاي مجازي تصوير‌هايي مي بينيم كه به حالتي از شيفتگي اشاره دارد و آن را مبناي ازدواج موفق مي‌دانند.

بسياري از افراد با روياي عشقي كه يك شبه يك شخصيت را كاملاً متحول مي‌كند و عشقي كه مبناي سعادت و خوشبختي دو نفر مي‌شود، سال ها در انتظار مي‌مانند تا عاشق و شيدا شده و سپس ازدواج كنند.

كساني كه به شدت رمانتيك هستند، درجستجوي مهرباني، امنيت و اشتياق بوده و گاهي اوقات انتظار دارند كه همسرشان نقش پدر، شوهر، مراقب دوست آرماني آن‌ها را ايفا كند اما وقتي كه ازدواج مي‌كنند در همان سال‌هاي اول ازدواج متوجه مي‌شوند كه همسرشان آن مرد يا زن رويايي كه در ذهنشان داشتند نيست.اين افراد تنها هدفشان اين است كه عاشق شوند و تمايلي ندارند كه براي غني كردن رابطه مهارت‌ها و آموزش‌ها را بياموزند.

كسي كه انتظار داشته باشد همسرش او را به صورت نامحدود دوست داشته باشد و انتظار عشق بي پايان را داشته باشد وقتي كه آن را به دست نمي‌آورد احساس نااميدي وافسردگي و پوچي مي‌كند.

 

 

بايد بدانيد كه عشق رمانتيك احساسي داغ و آتشين است و خيلي زود هم از بين مي رود. براي يك ازدواج موفق محبت و علاقه اي لازم است كه روح و جان را گرما بخشد و باعث امنيت و آرامش ‌شود.واقعيت اين است كه آدم‌ها بايد عاشق شدن را بياموزند، عشق براي رشد نياز به زمان دارد.

براي يك ازدواج موفق افراد بايد مهارت‌هاي زناشويي و عاطفي را بياموزند، علايق و ارزش‌هاي مشترك خود را رشد بدهند، تا بتوانند دوست داشتن و جذابيت را در روابط بين فردي خود افزايش داده و از بودن با هم خسته نشوند.

لازمه زندگي مشترك موفق و پر از محبت

براي داشتن صميميت توجه و محبت زناشويي لازم است كه با يكديگر مهربان بوده و به رابطه توجه نموده و با عادات هم سازگار شده و به هم احترام گذاشته و با يكديگر گفتگو نماييم.

عشق نقطه عطف ازدواج و شرط لازم آن است، اما تنها با عشق، دوست‌داشتن نمي‌توان ازدواج كرد و براي ازدواج بايد مسائل مختلفي را مانند سن، تحصيلات، شغل، درآمد، بيماري خاص، اعتياد، عدم رضايت خانواده ها، اختلاف طبقاتي، مطلقه بودن هر كدام از طرفين، تفاوت فرهنگي و قوميتي، تفاوت در مذهب و دين، وابستگي فرزند به خانواده اصلي، طلاق عاطفي در خانواده ها، مشكلات و اختلالات رواني، جايگاه فرد در خانواده اصلي، عشق مفرط، انگيزه فرد براي ازدواج، عدم تناسب ويژگي ها و صفات شخصيتي را بررسي نمود.

مقالات ديگر:گل فروشي شهرك غرب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۶:۴۱ توسط:mehrmandegar موضوع: نظرات (0)