mehrmandegar mehrmandegar .

mehrmandegar

ميزان احتمالي افزايش حقوق كارگران چقدر است؟

نايب‌رئيس كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جلسه برگزاري تعيين ميزان حقوق كارگران گفت: اين جلسه اواخر هفته آينده با حضور نمايندگاني از كارگران، كارفرمايان و دولت برگزار خواهد شد.

تسنيم: نايب‌رئيس كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جلسه برگزاري تعيين ميزان حقوق كارگران گفت: اين جلسه اواخر هفته آينده با حضور نمايندگاني از كارگران، كارفرمايان و دولت برگزار خواهد شد.

 ولي اسماعيلي نايب‌رئيس كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري تسنيم، با اشاره به جلسه برگزاري تعيين ميزان حقوق كارگران، اظهار داشت: اين جلسه اواخر هفته آينده با حضور نمايندگاني از كارگران، كارفرمايان و دولت برگزار خواهد شد.

وي افزود: مقرر شد ابتدا كليات لايحه بودجه سال آينده روز يكشنبه (۲ بهمن) در صحن علني مجلس شوراي اسلامي به تصويب برسد تا بتوانيم براساس آن افزايش حقوق كارگران را تعيين كنيم.

مقالات بيشتر:بهترين دفترازدواج رباط كريم

نايب‌رئيس كميسيون اجتماعي مجلس با اشاره به افزايش ۲۰درصدي حقوق كارمندان در لايحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: سعي خواهد شد كه هر افزايش حقوقي كه براي كارمندان در نظر گرفته مي‌شود براي كارگران هم به همان اندازه افزايش حقوق داشته باشيم.

اسماعيلي تصريح كرد: سال آينده افزايش تورم خواهيم داشت و براساس آن سعي خواهد شد كه افزايش حقوق كارگران با تورم سال آينده مطابقت پيدا كند.

هفته گذشته صولت مرتضوي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در حاشيه دولت گفته بود كه اولين جلسه شوراي‌عالي كار براي تعيين حقوق و دستمزد كارگران در سال ۱۴۰۲ سه چهار روز ديگر برگزار مي‌شود.

مقالات ديگر:دفتر وكالت پونك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۹:۴۰ توسط:mehrmandegar موضوع: نظرات (0)

فرمانده فراجا: دشمن با هدف ضربه‌زدن به نظام به ميدان آمده بود/ افتخار پليس تامين امنيت مردم است

فرمانده كل انتظامي كشور گفت: دشمن با هدف ضربه زدن به نظام با بسيج تمام امكانات و تدارك يك جنگ تركيبي تمام عيار به ميدان آمده بود.

فرمانده فراجا: دشمن با هدف ضربه‌زدن به نظام به ميدان آمده بود/ افتخار پليس تامين امنيت مردم است

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، سردار حسين اشتري در ديدار با حجت الاسلام و المسلمين آل هاشم نماينده ولي فقيه و امام جمعه تبريز اظهار كرد: هدايت‌هاي حكيمانه مقام عظماي ولايت، هوشياري مردم و اقدامات ميداني نيروهاي جان بركف اعم از فراجا، سپاه و بسيج دشمن را در رسيدن به آرزوهاي خام خود ناكام گذاشت.

مقالات بيشتر:سالن عقد شيك

وي گفت: شكست دشمن امروز بيش از هر زمان ديگري نمود پيدا كرد و افتخار پليس ايستادگي در برابر دشمنان براي تأمين امنيت جان، مال و ناموس مردم و حفاظت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.

فرمانده كل انتظامي كشور در ادامه به لزوم تلفيق اقتدار، درايت و عقلانيت براي چيره شدن بر مسائل اشاره كرد و گفت: امروز پليس با وجود فشارهاي مأموريتي و شدائد نسبت به قبل در مقابله با ناامني‌ها و ناهنجاري‌ها بيش از پيش آماده است و نقش نهادهاي نظامي و امنيتي به ويژه بسيج در همكاري با پليس براي مديريت ميدان در اغتشاشات بي‌بديل و مثال زدني بود.

در ادامه نماينده ولي فقيه و امام جمعه تبريز بيان داشت: رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) باعث قوت قلب همه ماست و صلابت، اقتدار و استواري كاركنان فراجا در برخورد با عوامل ناامني قابل تقدير و ستايش است.

آل‌هاشم همچنين به نقش فراجا در اغتشاشات اخير اشاره كرد و گفت: اقدام به موقع عوامل اطلاعاتي به ويژه سازمان اطلاعات فراجا در رسواسازي دشمن و رو كردن توطئه‌هاي آنان در كشته‌سازي‌ها مثال زدني است و اقدام مقتدرانه و مهربانانه فراجا حمايت مردمي را با خود داشت و با وجود درگيري‌هاي مأموريتي پليس هيچ گونه خللي در ارائه خدمات به مردم وارد نشد.

عابدين خرم استاندار آذربايجان‌شرقي ضمن تقدير از تلاش‌هاي جان بركفان فراجا و عوامل امنيتي در خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان بيان داشت: مجموعه فراجا در مقابله با جنگ تركيبي دشمنان، هوشمندانه عمل كرد و امنيت تركيبي، دستاورد مجاهدت فراجا در ميدان بود و دشمن تصور نمي كرد مردان ميدان چنين هوشمندانه و با تدبير عمل كنند و از حرفه اي عمل كردن نيروهاي فراجا مات و مبهوت ماند.

مقالات ديگر:قيمت ايمپلنت دندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۵:۱۳ توسط:mehrmandegar موضوع: نظرات (0)